Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

torsdag 17 januari 2013

Vem kunde tro det och nu är det jubileum...

Godkväll!


Ingen är mer förvånad än jag. För det första att jag skulle ha en blogg över huvud taget. Det fanns inte i min värld. Inte ens på kartan. Det började bara på skoj och är fortfarande på skoj. Ett experiment faktiskt. Kanske slutar jag tvärt i morgon. Lika tvärt och plötsligt som jag började. 

Vi får se hur det blir. En sak är i alla fall säker. Att det finns så många gulliga och trevliga människor därute som läser den och lämnar så snälla kommentarer och jag blir så himmelens glad. Har också, tack vare det, hittat till så många andra fantastiskt fina bloggar, som det är så himla roligt att kika in till. Jag hinner inte återgälda jämt, men jag försöker verkligen. Det ska ni veta. 

Idag har det gått sex månader, så jag får väl fira lite idag.

Såklart blir det ostkrokar. Det godaste som någonsin uppfunnits.

Hjärtformade.

Dagen till ära.

EN JÄTTESTOR KRAM TILL ER ALLA OCH TACK!

21 kommentarer:

Hemkära Hanna sa...

Grattis på ditt jubileum!
Jag är glad att du startade och hoppas att du inte bestämmer dig för att sluta tvärt.

Vardag och flärd sa...

Grattis till sex månader, fina du!
Kram Eva

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tack för att du började blogga
Alltid mysigt att titta in här hos dig och din familj!
Och tack söta för alla fina hälsningar du lämnar hos mig
Kramar Tina
Visst är dom goda!!!!!

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Grattis till dina 6 månader!
Alltid lika trevligt att kika in hos dig!

Kram Annica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, jag är gärna med och firar och tar en ostkrok, mums.
Blogga är roligt, man blir lite beroende.
Kramar
AnnaMaria

Teresa sa...

Åh herregud! Går tiden så fort? Och hur många gånger har vi setts på det halvåret? Fyra känns det som. Jag fattar ingenting. Och vad är det där för bågar som ser ut som hjärtan? Finns det sådana att köpa alltså? Hoppas inte för jag behöver absolut inte prova, hahaha.

Kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Tusen tack, alla fina människor! Ni är så snälla och jag blir så glaad! Teresa, helt ny och köpt på Fontänen igår!
Mums!

Kraaam

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Härligt, fira på du!
Visst e de kul, jag har dragit på det hur länge som helst att börja men nu är det ju så roligt:)
Kram Jennie

Teresa sa...

Men tusan också... Säg att de inte var goda, att vanliga krokar smakar bättre, för annars måste jag prova....eller det måste jag nog ändå...förr eller senare... Typiskt ;)

Unknown sa...

klart du ska fira med ostkrokar,det bästa som finns :)
hoppas du fortsätter blogga,din blogg är en av mina favoriter,
kram Lisa

Prinsessorna på Bellevue sa...

Tack snälla Jennie!

Teresa, ostkrokar är nog bäst, men klart du måste prova!

Tack snälla Lisa! Visst är det oslagbart! Vad glaad jag blir!

KRAAAMAR

Villa Hasselbacken sa...

Grattis! Vilken tur att just du började skriva, du har ju så mycket bra saker att säga. Vilken tur att just jag hittade till din blogg där i höstas och NEJ du får inte sluta skriva.....
Kram Lena

Annas röda stol sa...

Grattis!! Alltid lika underhållande läsning hos dig. Ha det gott. Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till 6 månader.Ja tiden går fort när man har skoj.Älskar att besöka din underbara blogg om allting som händer dej och din underbara familj.Så fira på !!!Tack för tipset om söta hjärtan ostkrokar ,Ha det gott .Massor av kramar Rita ♥

dianasdrömmar sa...

Grattis till 6 mån :) och fira med ostkrokar, helt rätt :) kram Diana

Anonym sa...

Läser ibland i bloggar men tycker de flesta bloggar bara vill visa gulli gull och den ena lyckligare än den andra..Sen tillhör ju jag dem som aldrig skulle dela mina barn på Internet...de är små och kan inte säga ifrån...Men visst har det blivit lite så i vårt samhälle att alla vill synas och visa sina hem ..finns liksom ingen integritet längre, kanske ajg so är gammaldags ;) men vi är alla olika och tur är väl det . Men blogga det känner jag är lite väl innanför min familjs integritet..Mvh. Linda.

Anonym sa...

Jag tar ett osthjärta och mumsar på medan jag önskar dig stort GRATTIS till 6 mån och önskar att du orkar fortsätta lite till<3
Önskar dig oxå en jättefin helg vännen
Ann-Louisekram

~ INA ~ Inas☆House sa...


Visst går tiden fort när man har roligt. :)

Önskar dig en fin fredag!
Kraam
Ina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Grattis till dina 6 månader :)
Jag visste inte att det fanns osthjärtan :) Va mysigt!
Jag tar en näve tror jag :)
Ha en jättefin fredag och tack för dina alltid så varma kommentarer hos mig!
Stor kram
Jessica

Anonym sa...

Grattis till Din underbara, underhållande, roande ibland lite ledsamt som det blir med barn. Klart du fortsätter att roa oss andra som inte kan pränta ner dagens händelser så bra. Kram till dig från en glad pensionär.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Pöss på re´!