Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

tisdag 29 januari 2013

Turgumma...

Godkväll!


Tänk så lycklig man kan bli när det ligger ett blått paket i vita brevlådan, som nästan håller på att falla sönder. Paketet var från 
"Min lilla bubbla" då jag hade haft den stora turen att vinna jättegott te och en söt liten tesil. Så nu har vi precis haft lite teparty härhemma, småtjejerna och jag, och vi har druckit ur fina tekoppar och haft lillfingret lite stelt utåt. Och konverserat.

Vi hade tyvärr inga scones, marmelad och grädde.

Det kör vi nästa gång.


Kram


13 kommentarer:

my Haven sa...

Åh, nytt löste! Det är livskvalité det! Låter som ni haft en mysig stund. Själv har jag betalat räkningar... Men funderar på att ta mig en kopp själv när mina tre flickor hittat kudden;)

Livet i Gula Huset sa...

Så gott det ser ut! Och vilken fin servis! :)

Tur att det gick bra med lilla, söta Flora. Man kan ju inte vakta de små liven hela tiden, men visst får man dåligt samvete..

Ha en fin kväll!

Kram Kristin

Välkommen Hem! sa...

Åh, men GRATTIS till dig! Och ett litet téparty med prinsessorna! Tjejerna måste älskart´!
Kramar! Judita

VillaVisheten sa...

Åh vad mysigt att sitta ner och dricka te med sina flickor!:)
Vilket fint paket!

Jo vi hade det exakt sådär pratigt och fnittrigt som du skrev. Men vad tiden går fort när man sitter ner sådär med sina vänner.
Må så gott och ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Lina

Annas röda stol sa...

Så gott det låter! fina vinster det där och myspys med fina koppar. Kram Anna

~ INA ~ Inas☆House sa...


Grattis till vinsten! Kul med lite te-party! :)

Må gott!
Kraam
Ina

Vardag och flärd sa...

Grattis till en njutbar vinst och så blev det lite trevligt mys för er!
Varmkram Eva

frk. Frida Fortissima sa...

Men så härligt, vilket fint paket att få! Och att det sedan leder vidare till ett så förträffligt tepartaj, ja, det är inget annat än grädden på moset det:-)

Kram,
Frida

Unknown sa...

Grattis till fin vinst! Jag sitter och väntar på fortsättningen på din Floris-story..
Vet du vad, mina små har preciiis somnat, de är makalösa alltså, så sent blir det VARJE gång J jobbar natt..grrr.. tur att man älskar dem så..

Kram och natti från "Skriet" ;)

Prinsessorna på Bellevue sa...

Catarina!
Alla våra är vakna.... Grrr... här också!

Natti och natti från
A. Cooper

fridasofias sa...

Men mysigt det ser ut med teparty!

Browneyedgirl sa...

Godmorgon!
Men ohhh så glad jag blir att du gillade det. Nyttigt är det med *hihi* Önskar man kunde varit med på te partyt, ser så mysigt ut.
Stor kram fina och ta hand om er <3

Prinsessorna på Bellevue sa...

Ja, det var verkligen supergott och som sagt, det luktade himmelskt! Plus i kanten att det var nyttigt också...

Stor kraam tillbaka och ta hand om er också! <3

Petronella