Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 31 mars 2014

När man plötsligt är med i en TV-inspelning...

Godkväll!

Anna, Anders och jag...

Ja, inte lär man få några friplåtar till Mensa eller bli programledare för "10 000-kronorsfrågan". Och kanske inte heller bli guldmedlem i "Snillen spekulerar" efter detta. Kanske snarare få erbjudande om att få åka med på en "Stark resa…."

Men man får väl offra sig och bjuda på sig själv ibland och det var i alla fall himla supertrevligt att få träffa Anders Jansson och hans supersnälla team idag, men hoppas forfarande på dubbelhakeredigeringar och röstförvrängare...

Lär väl ändå vara glömt och förlåtet om en sisådär 100 år...

;)

Kram på er

25 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, coolt! När och var visas detta?! Kram Ella!

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hej Ella!
I juni någongång, vet inte exakt när. För då är jag typ i Australien eller nåt… ;)

Kraam
Petronella

Mittgodastefinaste sa...

Sååå kul! Det måste jag komma ihåg att kolla på!

Ny karriär väntar kanske runt hörnet!

Många kramar //Jenny

Unknown sa...

Men gud vad kul, vad är detta för något? Är jag helt blåst som inte fattar?

Och lägg av, vacker som en dag, det är du!

Kram!

Vardag och flärd sa...

Nej men vad är detta? Det måste vi se!
Kramar Eva

Lena sa...

Vad kul! Du måste hojta till när det ska sändas!

Förresten, ska du gå på eventet i maj igen?

Kram Lena

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hahaha! Nää Lena, tror jag ligger lite lågt då… :) Inte en aning faktiskt, vi får se!!!

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Catta!
Det är inte så lätt att hänga med i svängarna.. Och du är världens raraste också!!!!

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hahaha! Nja, Jenny… Skulle inte tro det…;)

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Eva!
Ett program inför valet, som ska sändas i sommar. Ett program som handlar om min stad, Fagersta…

Kraam
Petronella

Hemkära Hanna sa...

Men vad roligt! Stilig är du också!

Prinsessorna på Bellevue sa...

Haha! Tack snälla, rara Hanna! :)

Kraam
Petronella

Annelie sa...

Vad kul, det måste jag se :)
Kram Annelie

frk. Frida Fortissima sa...

Vad roligt, vilken grej! Då får jag hålla utkik!
Kram

Änglarna finns sa...

Skall bli kul att se!!
Tänk så lite man egentligen vet om varandra...inte hade jag kunnat drömma om, som jag skrev på IG, att vi valt samma yrke!
Måste väl vara därför som jag fastnade för din blogg...fniss <3
Ha en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Och det är väl någonstans där man får lov att byta efternamn… Annelie och Frida! :) :) :)

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Annika!
Tror du kände på dig… ;) Ha en underbar dag du med!!!!

Kraam
Petronella

Anonym sa...

Jag trodde först att det var ett aprilskämt. Tänk om alla poliser såg ut sådär. Då tror jag att jag fortsätter med mina bus och hyss. Kram Bosse. Ps. För det är väl du i mitten Petronella? Utklädd till man.

Prinsessorna på Bellevue sa...

Haha! Ja, Bosse!!! Det är jag i mitten, tänkte bara luras lite… ;)

Kraam
Petronella

Annas röda stol sa...

Wow!!! Den där kostymen klär dig attans BRA!!! Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men åhhh så fin du är, det klär dig fast iofs klär allt en skönhet!!!

Spännande är det iaf.

KRAM på dig och dina fina prinsessor

Välkommen Hem! sa...

MEN så kul!!! Vissta ja, jag hade ju glömt att du... ;-)
tur du inte var med när jag körde till Sthlm häromdagen, undan gick det för jag höll på och missa mässan och allt...
KRAM Snyggo!
Judita

Prinsessorna på Bellevue sa...

Haha! Tack snälla Anna!!! :)

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad gullig du är " Villa Tretton"!!! :)

Varmt tack!!

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Haha! Men Judita då…. ;) Skärpning!!!! :)
Kraam och tusen tack, gulliga du!!!

Petronella