Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

tisdag 12 februari 2013

Kan man inte tro idag...

Godkväll!


Det var nästan så jag undrade om Frida var från vettet i morse när hon gick upp kl 05.30, och åt en ordentlig frukost och sedan stack ut och sprang en halvtimme. 

Minns att jag också hade några sådana där tokryck i tidiga tonåren. Gick upp i ottan och stack ut och sprang i morgonsolen. Kan man inte tro idag. Helt underbart var det i alla fall. Synd att de där rycken är så kortvariga bara.

Nu var det länge sedan det var något ryck över huvud taget.

Typ ett par år. Eller så.


Kram

8 kommentarer:

Avslutat konto sa...

Åh, ja! Få oss att känna oss lagom förvirrade du! Först tala om att springa och sen visa semlor! Det går ju inte! FNISS!

Vi tjyvstartade ju i år så idag har vi inte fått några semlor. Jag tog de sista i lördags då vi hade besökare här, och det var SÅ uppskattat med hembakat och fixat!

Ha en jättefin kväll fina prinsessmamman!

Kramar Linnea

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vad gott med semlor!
Önskar dig en jättefin vecka
kram Tina

Queen of Kammebornia sa...

Haha, jag känner igen mig både i dig och i Frida :) Kram!

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

hihi ja de kan få sina ryck ibland. Just nu är mina barn inne i dvalan tror jag. Kan sova halva dagen om man inte väcker dom!!
Ha en skön kväll.
Kram Jennie

Hemkära Hanna sa...

Jag kan inte påminna mig att jag någonsin haft några sådana ryck. Däremot har jag inga som helst problem att identifiera mig med din bild. :)

Vardag och flärd sa...

Tokryck kommer du säkert att få igen!
Mums med semlor!
Kram Eva

Helenas enkla vardag sa...

Nja jag tror aldrig jag haft sådana tokryck som dottern din, jag känner nog igen mig mer i din beskrivning av dig idag!
Kram Helena

Browneyedgirl sa...

Mums, här blev också semla =)
Men inte idag! Fast blir bra sugen av bilden.
Kram fina och ta hand om er <3