Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

torsdag 2 maj 2013

Den Stora Bloggdagen 2013...

God förmiddag!


Mamman har gått och vunnit en heldag i hufvudstaden och får deltaga vid "Den Stora Bloggdagen 2013" med föreläsningar och middag på kvällen. Det är den underbara bloggen Hemkära Hanna som har lottat ut priset, då hon själv tyvärr inte kunde deltaga.

Jag försöker kika in hos Hanna varje dag då hennes blogg är så mysig, trivsam och hemtrevlig och bloggerskan själv är så gullig och skriver om allt möjligt. Om vardagligheter, om sin fina familj och hon är så himla duktig i köket också, så hon är en god inspiratör. Hanna är alltså en sådan som man själv skulle önska att man var. En som saftar och syltar och lägger in och bakar mest hela tiden.

Så nu går mamman här och tvekar. Ska hon åka eller inte? 

Skulle dock vara väldigt trevligt med resesällskap.

Vi får se om mamman törs.


Kram

18 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Vilket pris du vunnit! Jag hoppas du får underbart kul!

Kram Helén

Annas röda stol sa...

Grattis!!! Klart du ska åka om du kan :)) Ha en bra dag. Kram Anna

Välkommen Hem! sa...

Du bara MÅSTE ta chansen att åka! Tänk så många underbara människor du kommer att träffa- vilken positivitet och glädje och kramkalas det kommer att bli!
Det fanns ju en mening med att du skulle vinna just den där vinsten.
KOM NU, tveka inte, så ses vi på lördag!!
Kram! Judita

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig !
Klart ska du åka..


Det är ju så många där ! :)Så du får sällskap iallafall.
Kul att träffa så Många !
Åk Nu ! :)
Ha en fin dag¡ Kram

ska kika in till Hanna ¡

hemma hos lilla mej sa...

Klart du ska åka nu när du fick chansen.Du kommer få super skoj.Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Klart att du törs!
Du skriver och så fint och det har blivit ett behov att läsa din blogg
varje dag!
Lycka till på Stora Bloggdagen, du kommer att träffa många trevliga människor där tror jag
Hälsar
Kolarbytrollet

Anneli sa...

Vilken underbar vinst!

Tycker absolut att du ska försöka "morska" upp dig och åka.
Du har mycket att tillföra, tänk på det!

Kramar från Anneli

Bittan sa...

Grattis !Klart som korvspad att du ska åka , du kommer INTE att ångra dej:-))) Jag har varit på en mini. Vi var typ 15 st o det levde jag på lääääänge även om det kändes superläskigt innan .
Lycka till.
Kram Bittan

Mittgodastefinaste sa...

Det är klart att du ska åka!

Jag tycker också att det känns lite skakigt att träffa alla i verkligheten!

Då kanske vi ses!

Kramar Jenny

Teresa sa...

Du åker! Punkt slut! Vill du ha resesällskap och jag är ledig följer jag med, jag roar mig lätt med annat när du är på ditt.

Kram

Anonym sa...

Vad kuuuul rara Petronella.Jag tycker du ska åka.Dom andra kanske tänker lika som dig.Sen när ni träffas så blir det säkert jätteroligt.
Många Kramar Kristina

Anonym sa...

Åk, åk, åk!!! Du är ju som gjord för att blogga och du inspirerar så många med vad du berättar varje dag! Och du kommet att få en oförglömlig dag! Och det är ju så nyttigt att längta efter varandra... Du efter de dina och dem efter dej :) du är absolut värd detta pris fina du!! Kram från Carina

Ekenäsliv sa...

Självklart ska du åka!!! Det är många du "känner" där:)))
Hoppas verkligen att du åker, det kommer bli så skoj ska du se=)))
Kraaaam Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stort GRATTIS!!
Klart du ska åka!
Det är du verkligen värd!
Ha en underbar mysig fredag med din fina familj!!
Stor kram
Jessica

årstidens bästa sa...

Klart att mamman törs!
Förstå vilken grej....

Kör så det ryker.
Ha en fin helg nu.

Kram
Linda

till-vidas-ara sa...

Heej fina du, så länge sedan! här har varit så mycket. Liten som fått sluta dagis, ska få börja på ett nytt när ett barn där tyvärr var alldeles för våldsam i en ömhjärtad mammas tycke (mitt) så nu är han hemma tills han börjar på annat håll. vi har det fint. och så fort han sover slipar jag tak och målar tak och vaknar med bortdomnade händer om morgonen(ler)
Tycker absolut du ska fara om ditt hjärta säger så. jag är själv inte så intresserad av sådana träffar, mest för långa avstånds skulle förstås. tycker du känns som allt det där. hon som har det så underbart med alla fina barnen, och säkert syltar och bakar och gör allt det där jag inte hinner (ler) som man ser andra fina..

kramar Lycke

Jessica sa...

Klart du ska åka!!!
Håller med om att Hannas blogg är en feel-good blogg,jag är också "hemma" hos henne varje dag ;)

Vill ha en fullständig rapport från dagen sedan.
Kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

I så fall, Jessica... Självklart!
Rapport utlovas!

Kraam
Petronella