Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 9 december 2013

Älvriken och sagor som snurrar...

Godkväll!


I våras så fick flickorna den allra finaste sagoboken. Den finaste som någonsin skådats. Boken är gammal och läst för barn för längesedan och den är väldigt stor och det är de vackraste bilder man kan tänka sig. 

Flickorna fick den i gåva. Av han med de snälla ögonen. Som har sorg i sitt hjärta.

Sagor snurrar och vimlar i huvudet och mamman vill skriva ner sina sagor. Som finns därinne.

En dag.

När det blir någon minut över.


Kram


9 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Åh min söta, underbara vän! Jag känner på mig att den där boken kommer att bli av nångång, det måste den! Och jag kommer vara den första som köper den, ska ställa mig allra längst fram i kön!
Puss o kram!
Din största beundrare ;-)
Judita

Prinsessorna på Bellevue sa...

Puss i pannan på dig, Judita!!!!!

Kraaaam
Petronella

Vardag och flärd sa...

Jag känner igen boken men har inte haft den själv, fick nog titta i den när jag hälsade på någon kamrat.
Jaa, du ska skriva dina sagor!
Ha en fin dag!
Kramar Eva

Marie maräng sa...

Men OH vilken helt underbar sagoboken men vackra bilder! Vilken snäll man som gav den till flickorna som den vackraste gåvan man kan tänka sig.

Hoppas hoppas verkligen att du får någon minut över någon gång och får förverkliga dina författar drömmar :) Tror det kommer att bli en underbar sagobok eftersom du är så duktig att skriva!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie

Anonym sa...

Håller alla tummar för att din dröm blir sann finaste Pella

Kram Anna en gata bort

Prinsessorna på Bellevue sa...

Puss och kraaam, finaste finaste Anna!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina
Har tänkt flera gånger när jag läser allt fint du skriver att du skulle skriva
Sagor böcker och tror och hoppas att dina drömmar blir Sanna
Det kommer dom att bli
Varmaste kramar Tina

Prinsessorna på Bellevue sa...

Tusen, tusen tack Eva, Marie och Tina!!!!

Största kraamen till er!
Petronella

VillaVisheten sa...

Men vilken fin bok!
Kram!