Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 29 juli 2013

- Inte dricka vattnet i toastolen!

Godkväll!

Kandelaber och vacker glasskål på fot har hittats på loppis...

Medan flickorna på F gör undervattenkullerbyttor och bassängskantsvolter och solar och hoppar trampolin och äter kycklingsallad och korv och strips och goda glassar och vässar simteknik och bentag i stekheta julisolen, så står mamman med näsan i kylskåpet och rensar och skurar kladdiga hyllor och tvättar 47 tvättar och hänger 47 tvättar. 

Handlar 150 kassar med mat och fyller på blöjförrådet. Planterar lite blommor. Proppar i sig massor med godis. 

Gosar med liten Floriskorv mellan varven. 

Jagar liten Floriskorv. Skäller på liten Floriskorv.

- Inte lägga saker i toastolen!

- Inte doppa saker i toastolen!

- Och absoluuut INTE dricka vattnet i toastolen!



Kram

12 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Oj oj låter som bråda dagar! En liten busunge tror jag.. Lite styrkekramar från mig! Helena

Lena - gott för själen sa...

Nä fy! Blä vad äckligt!

Ha en bra dag.

Kram Lena

Rainha sa...

Haha mina barn hade alltid en liten extra nyfikenhet riktad mot toastolen.
:)

Anonym sa...

Hihi...Min son spolade ner Duplo så det blev massa "mek" ...
Härlig Gotteskål du "bjuder på"

/Kramar Annmi

Villa Frejas bokblogg sa...

Oooo, nej fy bubblan. Jag som har toalettfobi. Kram.

Solglittret sa...

Neeej...lilla grynet där..inte dricka toavatten...bläää...

Hoppas ni njuter av underbara sommardagar hela högen :)
Stor kram från Lollo och fortsatt fina sommar dagar till er alla <3

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ojojojdå....fullt upp förstår jag...är kul att läsa om det men förstår att du ligger i!!!
Men vilken Härlig tid med dom små liven <3...
Ha det finfint i alla tvättar =0)
Kramar Lotta

Anonym sa...

Ha ha ha lilla korven vilken rackare! Ronja spolade ner fjärrkontrollen till tvn när hon var liten...

Kram Anna en gata bort

Mittgodastefinaste sa...

Toaletten ja, det var ett kärt tillhåll under en tid!

Kram Jenny

Blommiga Rutan sa...

Ojojo, hör att ni har fullt upp, alla på sitt sätt!

Kram Anncathrine

frk.Frida Fortissima sa...

Ja, olika falla ödets lotter;)
Kram!

Anonym sa...

Jag tycker bäst om de svarta. Dricka det vattnet - då måste jag vara väldigt törstig. Kram