Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

torsdag 22 augusti 2013

Kolossalt stolsalig och överlycklig...

Godkväll!

Och inte bara en...

Mamman nyper sig i armen och blinkar och gnuggar sig i ögonen och kan inte riktigt fatta att det är sant. Att det kan finnas så snälla människor som ger bort något så fint. Det finaste i kråksången är att stolarna nästan har hittat hem. I många, många år huserade de i ett vackert litet hus på granngatan. Och sedan har de stått i ett annat vackert hus i många år. 

Och vips och tvärt så fick de alltså flytta till Villa Bellevue. 
I gamla barndomskvarteren.

Och mamman är tacksam och kolossalt stolsalig och överlycklig.

För är det något hon gillar.

Så är det gamla stolar.


Kram

Utan hela fyra stycken...

Slitna, nötta och vackra...

15 kommentarer:

Ninni - La Dolce Vita sa...

Fantastiskt fina förstår att du är salig Kram Ninni

tindra lite mera sa...

Förstår att du är salig och lycklig dom är helt underbart fina!
Kram Katarina

Villa Björkenäs Backen sa...

Förstår att Lyckan är stor ! :)
Dom var Riktigt fina ! Härligt att kunna ha människor runt om sig som ger bort så fina saker....dom hör ju hemma hos er i eet Vackra Hus !

Ha nu en riktigt din helg i Lyckorus med dina ! Kram från mig

Välkommen Hem! sa...

Har du fått grejer igen?? Sicken turgumma du är! Och så himla roligt så jag blir nästan lite rörd över att stolen hittat hem och att det faktiskt finns så snälla människor. Jag säger då det: man skulle bo i dina kvarter!
KRAM fining!
Judita

Annas röda stol sa...

HELT underbara stolar !! Förstår om du dansar runt av glädje :)))) Kram Anna

Melody and M.E sa...

Helt underbara, synd att de inte gick vilse och kom till mig! Jag älskar också gamla stolar och sådana där rutiga överdrag är ju bara så fint!
Kram
M.E

Anonym sa...

Waoooooooo..../Kramar Annmi

Mittgodastefinaste sa...

Åå vilken lycka Petronella!

Underbara! Stolar och skåp, an får aldrig nog!

Kra jenny

Villa Frejas bokblogg sa...

Såna underbara stolar att bli gladkvillrig av. Kram.

Anonym sa...

Förstår att du är lycklig. Jättefina stolar. Extra kul att de nästan hittat hem igen. Hur gör du? Jag vill ha en ny bil. Jag lovar att vara riktigt snäll mot den. Den kan få sova inomhus på vintern. :)
Önskar dig en fin helg.
Kram från ett somrigt Ystad.

Solglittret sa...

Verkligen vackra och charmiga stolar...urfina!!
Önskar dig och de dina en riktigt fin helg
Kram Lollo♥

Anja sa...

Vilka ljuvliga stolar...förstår verkligen lyckan!!!

Ha en fin dag :-)

Hanna sa...

Verkligen fina.
Ha en fin helg
Kram
Hanna

till-vidas-ara sa...

men aå jättefina, och jag ser precis att de passar hos er..! jag är så glad för din skull och tänker hur mycket som kommer till en om man bara ger av sig själv en del..och det tror jag du gör. en underbar upplevelse ..

kramar en fredag .. Lycke

maria at inredningsvis sa...

Vilka HÄRLIGA bilder:) jag blir alltid på så bra humör av att hälsa på hos dig.

Kolla gärna in min nya bloggpost om design och....

Ha en skön solig vecka:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning