Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

onsdag 4 februari 2015

Och jag lägger min kind mot ditt bröst...

Godkväll!


Och jag lyfter upp dig på bordet och då blir du längre än jag och jag lägger min kind mot ditt bröst och du lägger armarna runt min hals och så dansar vi. Du och jag. Jättelänge. Och jag tycker så himlans mycket om dig. Så jag nästan gör sönder. Och jag önskar att tiden kunde stanna.

Bara för en stund.



Kram

2 kommentarer:

Marie maräng sa...

Det låter helt magiskt underbart!

Älskar den låten och filmen som jag inte kan räkna till hur många gånger jag sett den!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Prinsessorna på Bellevue sa...

Visst är den Marie!

Den är helt underbar och jag önskar dig också en fin helg!

Kram
Petronella