Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

tisdag 17 juli 2012

Uppe med tuppen!

Godmorgon!

Vilken underbar dag idag! Himlen är alldeles blå och det verkar bli en härlig dag idag... Alla barnen sover och jag tänkte ta tag i dagen och få något gjort. Kanske ska börja med en frukost i trädgården?

Jag älskar prästkragar! Det är en av de allra vackraste blommorna, tycker jag.  Bilden är tagen i vår trädgård.
Kram Petronella

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron !! Wiieee vilken fin blogg du har fixat..!! Ojj vilket underbart hus ni har, jag har alltid drömt om ett torn på mitt hus!! Och så många fina barn ni har, det ska bli sååå spännande att följa din fina blogg !!
Kraaam Anette

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men åh, tusen tack bästa Anette! Jag har faktiskt också alltid drömt om ett torn, det är så himla mysigt! Det är dock inte klart inuti, men det ska bli så kul att fixa till det. Det ska bli Fridas rum! Jag blev så glad för din kommentar, TACK SÅ MYCKET!
Kraaam Petronella