Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 24 november 2014

Säkert som amen i kyrkan...

Godkväll!


Det är fasligt vad en dag kan gå fort när man får träffa underbara och vetgiriga ungar och frågvisa ungdomar. Och när man blivit knådad av bästa kiropraktorn och liksom blivit lite ny. Och lite IKEA-mat i farten och en smula stresshopping på det och sedan hämta en hel hoper med efterlängtade flickor på F. Och få korvkramar och pussar av de långhåriga.

Och det är fasligt vad man blir gäspig och sömnig efter jultidningsbeställande och lite disk och tvättmaskinskörande. Så förmodligen så somnar den där slutkörda mamman snart.

Där hon ligger nedbäddad i soffan. Med fluffiga täcket.

Säkert som amen i kyrkan.

Skulle jag tro.


Kram

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

God morgon!
Alltså måste skriva det igen!! Hmmm...undra hur många gånger innan, som jag skrivit att jag verkligen tycker om din blogg!! Sättet du skriver på, om både det ena och det andra..gör mej varm ända in i själen!
Ha nu en fortsatt ljuvlig dag!!
Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Raraste och finaste Annika!!! Om du bara visst så in i norden lycklig jag blir när du skriver så!!!! Skrev lite snabbt i reklampausen under Sherlock Holmes igår... Strax efteråt somnade jag. I soffan... Jag hinner tyvärr inte med så mycket annat än att skriva själv... Så himla svårt med tiden... Men med kommentarer som denna, så känner jag att det är värt det!!!

Puss och kram
Petronella

frk. Frida Fortissima sa...

Vilket vackert rum som skymtar fram i bilden! Vilken rymd! Där sover man gott, kan tänka:)
Kram

Urstarka Jag sa...

Känner igen trötthetskänslan framåt kvällen. Jag gäspade också under jultidningsbeställningen igår.
Kram