Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

fredag 16 augusti 2013

Nu ska Bellevuegaraget ut på loppis...

Godkväll!

Lite av grejerna...

Ja, inte själva garaget då. Men åtminstone ett litet hörn av det. Det går liksom inte att skjuta upp det längre och nu är vi liksom av nöden tvungna. Vi bara måste beta av en kvadrat i taget eftersom väggarna har börjat att bågna. Högst angeläget och prioriterat.

Så om solen skiner i morgon så bli det av. Oti-loppis i Fagersta.
Och en kvadrat garage.

Är man intresserad av gosedjur så finns det.

Typ en miljard.


Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men så mysigt :)
/Fredagskramar Annmi

Annas röda stol sa...

Låter ju himla roligt...Jag som ska på loppistur imorgon, men lite långt att köra för mig. Ha en bra kväll. Kram Anna

Malin sa...

Så härligt, hoppas det går bra!
Trevlig helg!

Ekenäsliv sa...

Hi hi, kan tänka mi det. Med bara en dotter så har vi nog typ bara en miljon godsedjur;-)
Här rensar det med och ska lägga ut på fb loppis. Har siktat in mig på en lampa, och eftersom brevbäraren var snål idag med får jag ta saken i egna händer;-)
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra och ha loppis, hoppas vädret är med er. Jag skulle komma som ett skott om jag bodde närmare.
Kramar
AnnaMaria

Villa Frejas bokblogg sa...

Så kul med loppis. Hoppas försäljningen går bra. Kram.

Äventyret framtiden sa...

Fin idé med en kvadrat i taget!
Lycka till!

kram

Anonym sa...

Hoppas du fick sälja fast jag inte köpte nåt, men har så mycket själv hemma :-)
Just nu är det "äpple stolar" som jag jagar..
Kram Annelie Norström