Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

fredag 29 januari 2016

Som att jag suttit här och läst manus av en känd författare...

Godkväll!


Jag har sagt det förut. Ibland händer det så sjuka grejer. Konstiga. Så himla roliga. Som att jag träffade en känd författare en ljum novemberkväll och att jag nu har läst hennes manus hemma och lämnat mina åsikter. Förstår ni. Förstår ni hur sjukt det är. Egentligen.

Känns så otroligt overkligt.

Och så himla kul.

Och mysko.

Och det är det jag menar. Man vet aldrig vad ett möte kan leda till. 

Och vad ödet vill.

Jag tror jag dör. 

På riktigt.


Kram

6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så roligt!!
Kikar in hos dig ofta, men oftast hinner jag inte lämna några ord...
Ödet ja.. Lycka till vännen!
Kramar anna

Prinsessorna på Bellevue sa...

Helskumt... :) Tack raraste fina Anna!!!! <3 <3 <3

Kraam
Petronella

bokdags sa...

Vad roligt! Ödet som sagt ja.

Anonym sa...

Vad spännande! Fast själv väntar och hoppas jag på att DU ska få ge ut dina fina texter i bokform.

Prinsessorna på Bellevue sa...

Kram snälla Bokdags!!
<3

Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men åhhh!!! Kära Anonym!!! Blir så glad så jag tror jag spricker... <3 <3 <3

Kram
Petronella