Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

fredag 27 juni 2014

Jobbansökan...

Godkväll!


Det liksom drar åt alla håll. Gror och pyr. Lämnar ingen ro. Känner i hela kroppen att det är dags. I magen. I hjärtat. Överallt. Kanske är det för att jag varit hemma så länge nu. Kanske för länge. Kanske. Jagat Floriskorvar. Börjat skriva. Haft tid att tänka. På allt. Viktigt och oviktigt. Men har haft tid. Obegränsat.

Har en längtan efter något nytt. 

Någon som vill anställa?

Någon?


Kram


16 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Klart det finns nån som anställer dig! Själv letar jag oxå efter nytt jobb...
Ha en fin helg, kram Suss

Anonym sa...

Tror säkert att du får en ny anställning snart ...
/Kram

Jennica... sa...

Kul! Klart du hittar nåt! Jag är själv därute och letar....
Kram Jennica

Charlie sa ... sa...

Heja! Alltid roligt när man känner lust…det kommer ordna sig!

Blev så glad för din fina hälsning!

KRAM

dianasdrömmar sa...

Spännande att ge sig ut i arbetslivet igen :), här letas det också nytt jobb...kram Diana

LIVSGLITTER sa...

Spännande, känner igen mig!
Håller tummar & tår för att du hittar något <3

Ekenäsliv sa...

All lycka till dig vännen, du är ju sååå duktig på att skriva!
Kramar Anna

Avslutat konto sa...

Hej vackra prinsessmamman!

Jag kan anställa dig som konstnärlig inspirationsledare (En titel jag och min kollega ger varandra när vi gratisjobbar hos varann! ;) )
Plånboken blir tunn men lönen är stor i hjärtat! :) Lockande? FNISS!

Jag hoppas ni väljer med hjärta och mage och inte bara med förnuft. Man måste ha lite av varje.. men hjärtat och magen är livets kompass.

Jag har brottats ett tag och nu vet jag vad JAG vill och vad JAG ska göra! Älskar livet just nu!

KRAM KRAM!
Linnea

Annelie sa...

Du skulle bli fotograf, ortens tidning söker folk har hört att de vill ha en kvinna. Ta dig in den vägen sen fortsätta till fotograf👍
Kram...

Lena sa...

Självklart finns det ett jobb! Eller starta eget! Jättefina bilder!
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du får helt enkelt traska in på tidningar i närheten, för du skriver superbra, det är något och satsa på.
Lycka till
Kramar/AM

Unknown sa...

Oh spännande med jobb. Själv så vet jag inte riktigt vad jag vill göra, plugga klart och så har jag Herbalife men något mer skulle jag vilja hitta….
Lycka till

Kram jess
http://www.annorlundaunderbara.styledevie.se

HWIT BLOGG sa...

Klart du kommer att hitta något! Den som söker, den finner...
Ja det är inte alltid man vet vart man är på väg, livet har sina kringelkrokar!
Ha en fin kväll...
Sommarkram,
Titti

Life´s Silverlining and I sa...

Känner igen känslan. Har precis slutat ett jobb för att börja ett nytt. Du kommer säkert hitta något spännande. Kram Pernilla

Anonym sa...

Jag trodde du jobbade som polis eller är det ett yrke du inte vill tillbaka till? Hur som så lycka till ngt hittar du säkert :) Linn

Prinsessorna på Bellevue sa...

Tack alla för fina och uppmuntrande kommentarer. Jo, det stämmer. Jag har jobbat som polis i många år och går tillbaka till det. Men känner att det skulle vara jättekul att prova något nytt!

Kram
Petronella