Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

onsdag 11 september 2013

Ljumma vindar och gamla lakan...

Godkväll!


Hänger tvätt och undrar. Hur länge kan vi ha sådana här fina dagar. Dag ut och dag in. Lakanen fladdrar i varma septembervinden. Torkar på ett litet kick. Luften är torrare nu. Hösthimlen klarare. Men det är fortfarande ljumma vindar. Mot min kind. 

Och mot mina gamla lakan.


Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm...Viss Är Underbart & vilket härligt foto/Kram

Queen of Kammebornia sa...

Det är bara att njuuuta! Underbart var ordet. Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en fantastisk höst så här långt, den får gärna dröja kvar länge än.
Kramar
AnnaMaria

Helenas enkla vardag sa...

Visst är det härligt! Underbart med lakan som får hänga ute och torka. Hoppas torsdagen bjuder på lika fint väder.
Kram Helena

Yvonne sa...

Det är en härlig temperatur ute. Altandörren står öppen från 8 på morgonen till 22 på kvällen.
Du har tagit så fina bilder på lill-Flora, sötnosen.
Jag kom på något mer som jag köpte på auktionen i Söderbärke som vi var på. Det var lådvis med stora söderhavssnäckor. Jag behöll 2snäckor, dom andra sålde jag i affären. Snäckorna användes på sidan av uppfarten till herrgården, dom lyste upp vägen på kvällen.
Hälsningar Yvonne

frk. Frida Fortissima sa...

Tänker precis som du, det är otroligt! Häromdagen var jag ute och gick i kortärmat och haremsbyxor, och märkte att tom det var för varmt! En dryg vecka in i september! Tänk om det alltid kunde vara så.
Kram

Blommiga Rutan sa...

Jaaa, visst är det underbart!

Fin helg till dig och alla sötnosar!

Kram Anncathrine