Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 13 oktober 2014

De mörkaste ögon. Som miljoner år...

 Godkväll!

Typ igår...


Hur är det ens möjligt att det gått 10 år? Att det tredje barnet kan krångla lite. Det visste vi. Men föga anade vi. Jag kommer ihåg varenda rörelse. Vartenda ord. Varje minut. Om jag blundar så är jag där igen. Dina tårar. Mina tårar. Den där skräcken. Rädslan. Paniken. Skulle det där lilla barnet klara sig? Förmodligen skulle jag dö. Men bara den där lilla klarade sig. 

Efter tretton dygn kom hon då äntligen. Precis efter en omkörning i 180 km/h. Med buller och bång. Med blåljus. Ironiskt nog. En prinsessa som vet hur man gör entré.

Kommer aldrig glömma den blicken. De mörkaste ögon. 
Som miljoner år.

Såg du på mig.

Och jag visste. Direkt.

Kommer aldrig att glömma.

Älskade Fanny.

Grattis på din 10-årsdag!


Kram

Typ igår också...


5 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Go kväll!
Skickar ett stort Grattis via dej, till en så söt dotter!! Hoppas att hon haft en underbar dag!!
Kram Annika

Ekenäsliv sa...

Stort Grattis till er fina tjej!
Vår fyller 10 i januari, och man undrar hur går det till varje år?
Ha de så fint!
Kram Anna

Hanna sa...

Grattis till er fina tjej
Ha en fin kväll!
Hanna

Jennica... sa...

Vilken fantastisk prinsessa! Grattis i efterskott!
Kram Jennica

Amanda sa...

Underbara bilder!!

Önskar dig en fin dag!

Kika gärna in hos mig! Jag säljer egendesignade armband till bra priser i mitt uf-företag!