Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

fredag 28 september 2012

Såå himla glaad!


God afton, alla fina!

Känner mig så upprymd och så himla glad för all respons som jag fick på mitt förra inlägg! Alla är så himla gulliga och snälla och man riktigt känner att man får ny kraft och energi!

Jag är så otroligt glad och tacksam att det är så många som kikar in till mig! Det är superroligt, dunderkul, man blir varm i hjärtat, solig till sinnes och lycklig i själen... ja, ni fattar!

Såå många fina ord! Finaste Judita med den fina bloggen: 
har skrivit så fint om mig så jag blir både generad och får tårar i ögonen. Har absolut inte förtjänat detta på något vis, men man blir så glad och varm att det finns så fina människor!

Här nedan kommer en liten kavalkad av bilder på en pytteliten Filippa med prästkrage i håret. Älskar dessa fina bilder och jag blir så glad av dem. Hoppas ni också blir det!

En blomma till alla Ni fina!

Önskar er alla en


Kram








Finns det något gossigare än små barnfötter...

Tror inte det...
 Varsågod, en blomma till ER från mig och Filippa!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej bästa du!

Oj vad jag har saknat att kika in här, så skönt att äntligen få till ett besök =))
Läste ditt tidigare inlägg, herregud alltså, och jag tror att jag har haft det jobbigt.. men jag har oxå en tuff historia, som höll på att skicka mig till psyket.. men det tar vi en annan gång ;)
Alltså jag måste säga att jag är så in i bänken lycklig för att du finns, får sån energi av dig, njuter av att se hur du får vardagen att fungera med din STORA familj =)

Nu måste jag återgå här, har fortfarande himlans mycket att stå i, eller ja, kanske inte jämfört med dig ;)

Kramar Catta

Prinsessorna på Bellevue sa...

Catta!

Åh, vad trevligt att höra från dig igen!
Du är ju bara såå himla snäll och gullig!

Tack det värmer!

Du är också så himla bra och har världens finaste små trollungar där hemma! Stressa inte ihjäl dig nu bara!

Kram
Petronella